سوار تاکسی بودم ،

سایت تفریحی و سرگرمی سیب/ جذب چت

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

سوار تاکسی بودم ،

سوار تاکسی بودم ، دیدم یه دختر خوشگل و سنگین جلو نشسته پیاده شد ،

دست کرد تو کیفش ،

گفتم مهمون ما باش خانوم خوشگله

دیدم از تو کیفش یه قبض در آورد داد به راننده گفت :

” این قبض و بگیر، بابا , وقت برگشتن برو عکسهای منم از آتلیه بگیر ”

هی سرخ و سفید می شدم ،

خواستم جمعش کنم، گفتم :

” دخترتون هستن ،

ماشالا چقد حالت چشما و فرم صورتشون شبیه شما بود

” راننده گفت ”

بیخود شیرین زبونی نکن ، الان مهمون کردنو بهت نشون میدم…!!!



مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط نرگس در تاریخ 1394/3/7/4 و 9:48 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلام ودرود وب خوبی دارین انشاالله زیر سایه خداوند متعال موفق وپیروز باشید به
وب منم که با موضوع مباحث تخصصی درباره ی سایتهای همسریابیه سری بزنید ودر ضمن اگه لطف کنیدووبلاگ منوبا عنوان سایت همسریابی یا همسر یابی لینک کنید ممنون میشم ومن هم شما رو لینک خواهم کرد با ایمیل درارتباطیم
یا علی"


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: